Ανοιχτά Γραφεία

– ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ | CO – WORKING
Συνεργατικοί Χώροι για Ελεύθερους Επαγγελματίες & Startups
Τα πολυτελή κλειστά γραφεία σουίτες, είναι άμεσα διαθέσιμα, πλήρως εξοπλισμένα και επιπλωμένα ανάλογα με τις ανάγκες σας, και έτοιμα προς ενοικίαση.
Απευθύνονται κυρίως σε επαγγελματίες ή μικρές-μεσαίες επιχειρήσεις οι οποίες επιθυμούν τον δικό τους χώρο προκειμένου να αφιερωθούν στα επαγγελματικά τους σχέδια.
Γνωρίζοντας τις καθημερινές ανάγκες σας, έχουμε επιλέξει να συμπεριλάβουμε σχεδόν όλες τις υπηρεσίες και παροχές του Business Center στην τελική τιμή της ενοικίασης.
Απολαμβάνετε πλέον υπηρεσίες και παροχές πλήρως εξοπλισμένων / επιπλωμένων γραφείων πολλαπλάσιου μεγέθους έχοντας στον χώρο σας, Reception και Meeting Rooms, τα οποία θα εντυπωσιάσουν τους πελάτες σας αλλά και θα πολλαπλασιάσουν τις επιδόσεις σας.
Έχετε δυνατότητα χρήσης αποκλειστικού τηλεφωνικού αριθμού ή μεταφοράς του τηλεφωνικού αριθμού που ήδη διαθέτετε.
Η ενοικίαση επιπλωμένου γραφείου στο Piraeus Business Center στον Πειραιά, αποτελεί την ιδανική λύση.

Eυέλικτο & οικονομικό γραφείο
Γραφείο 1,60 x 0,80

Κόστος μίσθωσης
Από 20 ευρώ / ημέρα ή
180 ευρώ / μήνα – άτομο

Διάρκεια μίσθωσης
Από 1 ώρα έως
μακροχρόνια μίσθωση
Στις τιμές γραφείων συμπεριλαμβάνονται
- Γραφείο 1,60 x 0,80 η /και 1,40 x 0,80
- ΔΕΚΟ Λογαριασμοί
- Χρήση Business Lounge
- Wi-Fi
- Κοινόχρηστη Χρήση Εκτυπωτή
- Καθαρισμός Γραφείου / Εβδομάδα
- Καφές Φίλτρου
Extra Υπηρεσίες
- Προσωπική Τηλεφωνική Γραμμή
- Εκτέλεση Εξερχόμενων Κλήσεων
- Καταγραφή Εισερχόμενων Κλήσεων
- Δακτυλογραφήσεις
- Αποστολές Fax, Mail, Photocopies
- Αναλώσιμα Γραφείου
- Υπηρεσίες Ταχυμεταφορών
- Διαχείριση Συναντήσεων
- Εξωτερικές Εργασίες εντός Αθηνών
- Οργάνωση Επαγγελματικών Ταξιδιών
- Οργάνωση Catering
- Ιδιωτικό Parking
- ΙΤ Service
Πλεονεκτήματα Γραφείων
Το Piraeus Business Center είναι το γραφείο σας.
Χαμηλό κόστος
Οι τιμές ενοικίασης των πλήρως εξοπλισμένων / επιπλωμένων γραφείων δεν έχουν κρυφά κόστη. Περιλαμβάνουν όλα τα πάγια έξοδα καθώς και το κόστος λειτουργίας ενός γραφείου σε μια χαμηλή και σταθερή τιμή για τον χρήστη.
Άμεση Εγκατάσταση
Η ενοικίαση των γραφείων μας, ακόμη και με την ημέρα ή με την ώρα, είναι άμεσα διαθέσιμη με τηλέφωνο, internet και όλους τους χώρους και υπηρεσίες σε πλήρη λειτουργία, προκειμένου να μπορείτε να ξεκινήσετε την εργασία σας αμέσως.
Ευέλικτα Πακέτα
Είμαστε στην διάθεσή σας προκειμένου να διαμορφώσουμε μαζί τις παροχές και τις υπηρεσίες που καλύπτουν καλύτερα τις ανάγκες σας. Ενοικίαση πλήρως εξοπλισμένου / επιπλωμένου γραφείου με την ώρα ή με την ημέρα ή όπως εσείς επιθυμείτε.
Πολυτελές και μοντέρνο περιβάλλον
Η εσωτερική διακόσμηση των γραφείων καθώς και η πολυτέλεια του περιβάλλοντος χώρου αναδεικνύουν την επιχείρησή σας προς τους πελάτες σας, αλλά και προς εσάς ή τους συνεργάτες σας.
Εύκολη μετακόμιση σε περίπτωση ανάπτυξης εντός του Business Center
Είμαστε σίγουροι ότι το περιβάλλον, οι υπηρεσίες και οι παροχές του Piraeus Business Center σύντομα θα αναπτύξουν την επιχείρησή σας. Χωρίς να χάσετε τη φορολογική σας έδρα, μπορείτε να αναπτυχθείτε όσο θέλετε μεγεθύνοντας αντίστοιχα τον χώρο εργασίας σας εντός του Business Center, εύκολα χωρίς να χρειάζονται έξοδα και χρόνος για μετακομίσεις.
Help Desk
Η υπηρεσία υποδοχής των πελατών σας ή των συνεργατών σας λειτουργεί από 9.00-17.00 και τους προσφέρει την εικόνα που αξίζετε εσείς και η επιχείρησή σας.
Meeting Rooms & Business Lounge
Οι πλήρως εξοπλισμένοι χώροι των Meeting Rooms & Business Lounge είναι στην διάθεσή σας. Είναι χώροι οι οποίοι εντυπωσιάζουν με τον εξοπλισμό, την χρηστικότητα και την πολυτέλειά τους.
Ενισχύουν το κύρος της επιχειρήσεις σας και σας προβάλουν στους πελάτες και συνεργάτες σας.
Περίβλεπτη Επιχειρηματική Διεύθυνση
Το γραφείο σας βρίσκεται πλέον στο μέγαρο Multicontainer στο Λιμάνι του Πειραιά.
Το 9 ορόφων μέγαρο φιλοξενεί πολυεθνικές, ναυτιλιακές και εταιρείες διεθνών μεταφορών κατά κύριο λόγο. Είναι ένα σύγχρονο πολυτελές κτήριο και η θέση του είναι “κέντρο-απόκεντρο” στον Πειραιά.
Επί πλέον πινακίδα με την επωνυμία της εταιρείας σας φιλοξενείται σε κεντρική περίβλεπτη θέση στην εξωτερική πρόσοψη του κτηρίου.
Υπηρεσίες άμεσα διαθέσιμες
Μια συνεννόηση με το Help Desk αρκεί για να έχετε πλήθος υπηρεσιών και παροχών άμεσα διαθέσιμες, χωρίς να χάνετε πολύτιμο χρόνο σε τηλέφωνα και καθυστερήσεις. Ενδεικτικά αναφέρουμε IT Service, Travel service, Αναλώσιμα Είδη κ.λ.π.
Ενδιαφέρεστε να κλείσετε τον χώρο;
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να βρείτε τον ιδανικό εργασιακό χώρο που ταιριάζει στις ανάγκες σας. Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες μας, τις τιμές ή για να προγραμματίσετε μια ξενάγηση στους χώρους μας.