Μια νέα εξελικτική εποχή υποπτεύονται οι επιστήμονες πως εγκαινιάστηκε για το ανθρώπινο είδος από τη στιγμή που μια σειρά από ανθρώπινες ανάγκες, όπως η επικοινωνία και η αναζήτηση συντρόφου, επιτελούνται στον ηλεκτρονικό κόσμο.
Η λειτουργία του business Facebook account σας θα πρέπει να διαφέρει από τον προσωπικό σας λογαριασμό ως προς το περιεχόμενο του. Όταν πρόκειται μάλιστα για την διαφήμιση του προϊόντος σας, οι αναρτήσεις των posts σας στο Facebook θα πρέπει να γίνεται με βάση το μηνιαίο πλάνο που έχετε δημιουργήσει.
Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι ψηφιακοί καταναλωτές του 21ου αιώνα επεξεργάζονται την πληροφορία πολύ γρήγορα και αποφασίζουν αν ένα θέμα τους ενδιαφέρει και θα το διαβάσουν ή αν δεν τους ενδιαφέρει και θα προχωρήσουν στο επόμενο. Το χρονικό διάστημα αυτής της επεξεργασίας της πληροφορίας είναι 8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε η Microsoft.
Πολλοί μπορεί να μην ξέρουν τι είναι το content marketing και τι το MarTech (marketing technology). Αν όμως προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε αυτές τις έννοιες μέσα από την τυπική οργανωτική δομή του marketing, τότε θα καταλήξουμε ότι δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
Εάν ένας τρόπος διαφήμισης της εταιρείας σας είναι μέσω Facebook, θα πρέπει να παρακολουθείτε την δραστηριότητα της Facebook page σας. Για το λόγο αυτό, υπάρχουν τα Facebook Metrics! Σας βοηθούν να αντλείτε πληροφορίες, τις οποίες θα πρέπει να επεξεργάζεστε και να αναλύετε για να πετύχετε τους στόχους σας.
Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Inlfuencer Marketing, είναι το Marketing που αποσκοπεί στην προσέλκυση μεγαλύτερου αγοραστικού κοινού που έχει δημιουργήσει ένας Influencer. Ένας Influencer είναι στην ουσία κάποιος που έχει την “δύναμη” να επηρεάζει τις αποφάσεις άλλων για την αγορά προϊόντων/υπηρεσιών.
Σε μια εποχή που το digital marketing αναπτύσσεται ραγδαία, κάθε επιχείρηση επιδιώκει να βρει νέους τρόπους και μεθόδους να προβάλλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να μπορέσει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.
Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο χρόνο το Instagram έχει γεμίσει με πολλούς και διάφορους λογαριασμούς memes. Είναι, επίσης, γεγονός ότι πολλά brands έχουν αντιληφθεί τον θετικό αντίκτυπο που έχουν στους χρήστες και τα χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον τους και να αυξήσουν το engagement.
Αν και το blogging έχει μπει τα τελευταία χρόνια στον κόσμο του marketing, έχει αλλάξει πολύ ο τρόπος που το αντιμετωπίζουμε σε σχέση με τις αρχές του 2000.
Στην επoχή που όλα κι όλοι τρέχουν και αλλάζουν με γρήγορους ρυθμούς, οι digital marketers πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένοι και ικανοί να αποκτήσουν νέες γνώσεις που θα είναι χρήσιμες σε διάφορους τομείς, όπως τα analytics, το creative direction, οι πωλήσεις και πολλά άλλα.
Τα τελευταία χρόνια η διαρκής άνοδος του digital marketing έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν προσεκτικά την digital marketing στρατηγική τους. Οι περισσότερες επιχειρήσεις ωστόσο κάνουν αρκετά λάθη στον σχεδιασμό της στρατηγικής. Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη που γίνονται και πως μπορούμε να τα αποφύγουμε;
Το email marketing εξυπηρετεί την άμεση επικοινωνία μιας εταιρείας με τους ήδη υπάρχοντες αλλά και τους εν δυνάμει πελάτες της. Συνήθως αποστέλλεται ομαδικά και ο σκοπός του είναι είτε για ενημέρωση των πελατών για τις προσφορές, είτε για πωλήσεις προϊόντων, είτε για προσέλκυση νέων πελατών.
Αν θέλετε να διαμορφώσετε μια επιτυχημένη, omnichannel στρατηγική για το brand σας, θα πρέπει να αναρωτηθείτε: Αν το λογότυπό σας δεν εμφανιζόταν στο περιεχόμενο που έχετε δημιουργήσει, θα μπορούσε το κοινό να αναγνωρίσει ότι δημιουργήθηκε από το brand σας; Εάν πάλι κάποιος έβλεπε περιεχόμενό σας μέσα από διαφορετικά κανάλια θα αντιλαμβανόταν ότι προέρχονται από το ίδιο brand;