Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

Ένας Customer Experience (CX) χάρτης, μπορεί να δημιουργηθεί προβλέποντας τις αντίστοιχες συμπεριφορές, διαφορετικών προσώπων, με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται από την ερεύνα, στα διάφορα κανάλια και σημεία επαφής. Αυτά τα κανάλια καθορίζονται από τις αναδυόμενες ιδέες που προκύπτουν μέσα από την ολοκληρωμένη και γρήγορη ομαδική εργασία. Το άρθρο, θα αναλύσει την διαδικασία χαρτογράφησης και διαδρομής του Customer Experience (CX), σε 9 βήματα, χρησιμοποιώντας βασικές έννοιες. Ενώ οι σχέσεις των πελατών με ένα εμπορικό σήμα, ή οι σχέσεις με συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες χαρτογραφούνται, είναι πρώτα απαραίτητο να γίνουν κατανοητά τα ορόσημα του Customer Experience (CX), δηλαδή να προσδιοριστούν κάποιες συγκεκριμένες σταθερές.
Αυτά τα ορόσημα μπορούν να κλιμακωθούν για την κάλυψη διαφόρων αναγκών, αλλά οποιοσδήποτε και κάθε χάρτης πορείας Customer Experience (CX), πρέπει να περιλαμβάνει 5 κριτήρια αξιολόγησης ως βάση.

Continue Reading

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

Το Instagram είναι αναμφίβολα η social πλατφόρμα που χρησιμοποιείται πλέον περισσότερο σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάθε brand έχει ηλεκτρονική παρουσία στο Instagram και εκατομμύρια ενεργοί χρήστες εκτίθενται σε φρέσκο ​​περιεχόμενο, σε καθημερινή βάση. Δίνεται ιδανική ευκαιρία τόσο στα νέα όσο στα ήδη υπάρχοντά brands να χρησιμοποιούν τα διάφορα διαθέσιμα εργαλεία της πλατφόρμας ώστε να δημιουργούν ελκυστικές και αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Continue Reading

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands

CSR (Corporate Social Responsibility) λοιπόν, και θα μου πείτε είναι κάτι καινούριο το CSR ως τακτική στις στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων; Φυσικά και όχι. Τέτοιες καμπάνιες υπάρχουν χρόνια στο χώρο της επικοινωνίας και πολλά γνωστά brands μας έχουν χαρίσει αξιοθαύμαστα παραδείγματα τέτοιων πρακτικών. Γιατί λοιπόν διαλέγω να γράψω γι’αυτό το θέμα σήμερα;

Continue Reading

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

Το Instagram έχει εξελιχθεί από μια βασική υπηρεσία κοινής χρήσης εικόνων σε ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ περιεχομένου και δημιουργίας κοινού. Έχει κατασκευάσει brands και έχει συμβάλει στη δημιουργία των influencers, επιτρέποντας σε απλούς χρήστες να γίνουν self-made stars των κοινωνικών δικτύων.

Continue Reading

Ε.Κ.Ο. ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ - Δελτίο Τύπου

Με ιδιαίτερη επιτυχία διοργανώθηκε την Πέμπτη 9 Μαΐου 2019, η 3η Ολομέλεια της Ε.Κ.Ο. ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ της Νέας Δημοκρατίας, στο φιλόξενο Business Center Πειραιά.

Continue Reading

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

Είναι γεγονός ότι το Digital Marketing στις μέρες μας έχει ραγδαία εξέλιξη, και όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες καταφεύγουν σε αυτόν τον τρόπο διαφήμισης. Έχοντας όμως συνηθίσει την παραδοσιακή διαφήμιση, μερικές φορές η μετάβαση και η κατανόηση του Digital Marketing μπορεί να είναι δύσκολη. Αδιαμφισβήτητα, το μάρκετινγκ είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για κάθε επιχείρηση που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει.

Continue Reading

Instagram Stories & Useful Tools

Το Instagram είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μία από τις βασικές επιλογές που σας δίνει το Instagram είναι τα stories.

Continue Reading

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Κάθε ώρα και στιγμή τα brands στα Social Media βιώνουν και μια καταστροφή. Μήπως αυτό σημαίνει ότι τα διαχειρίζονται ή κάνουν κάτι λάθος; ‘Η μήπως είναι απλά ένα φαινόμενο που γίνεται ολοένα και πιο συχνό;

Continue Reading

Τα σωστά keywords, μπορούν να κάνουν το άρθρο σου να ξεχωρίσει.

Καμία εργασία πλέον στο διαδίκτυο, δε χαρακτηρίζεται από απλότητα. Κάθε αρθρογράφος ενός site, οφείλει να γνωρίζει και άλλες διαδικασίες πέρα από τη συγγραφή. Τα keywords θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι ενός άρθρου και κανένα site δε μπορεί να επιβιώσει πλέον χωρίς αυτά. Στην πορεία μας προς τη σωστή επιλογή των keywords, υπάρχουν κάποιοι βασικοί πυλώνες.

Continue Reading

Το egg αλλάζει με δύο πλατφόρμες υποστήριξης της επιχειρηματικότητας

Το νέο, αναβαθμισμένο, πλαίσιο λειτουργίας του Προγράμματος egg - enter•grοw•go και το ευρύ πλέγμα δράσεων και υπηρεσιών που παρέχει για την επιτάχυνση της καινοτόμου επιχειρηματικότητας παρουσίασαν σήμερα η Eurobank και το Corallia του Ε.Κ. Αθηνά, που σχεδίασαν και υλοποιούν το Πρόγραμμα από το 2013.

Continue Reading

For all enquiries, please call +30 210 46 17 999 or email info@serviced-office.gr