6 e-commerce website tips!

Ο σχεδιασμός των προϊόντων και η διάθεσή τους μέσω e-commerce, δεν αποτελεί μέθοδο απόκτησης καλής εμπειρίας των πελατών, αλλά ούτε και προσέλκυσης περισσοτέρων αγοραστών. 

Διαβάστε Περισσότερα

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

Ένας Customer Experience (CX) χάρτης, μπορεί να δημιουργηθεί προβλέποντας τις αντίστοιχες συμπεριφορές, διαφορετικών προσώπων, με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται από την ερεύνα, στα διάφορα κανάλια και σημεία επαφής. Αυτά τα κανάλια καθορίζονται από τις αναδυόμενες ιδέες που προκύπτουν μέσα από την ολοκληρωμένη και γρήγορη ομαδική εργασία. Το άρθρο, θα αναλύσει την διαδικασία χαρτογράφησης και διαδρομής του Customer Experience (CX), σε 9 βήματα, χρησιμοποιώντας βασικές έννοιες. Ενώ οι σχέσεις των πελατών με ένα εμπορικό σήμα, ή οι σχέσεις με συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες χαρτογραφούνται, είναι πρώτα απαραίτητο να γίνουν κατανοητά τα ορόσημα του Customer Experience (CX), δηλαδή να προσδιοριστούν κάποιες συγκεκριμένες σταθερές.
Αυτά τα ορόσημα μπορούν να κλιμακωθούν για την κάλυψη διαφόρων αναγκών, αλλά οποιοσδήποτε και κάθε χάρτης πορείας Customer Experience (CX), πρέπει να περιλαμβάνει 5 κριτήρια αξιολόγησης ως βάση.

Διαβάστε Περισσότερα

5 είδη διαφημίσεων στο Instagram

Το Instagram είναι αναμφίβολα η social πλατφόρμα που χρησιμοποιείται πλέον περισσότερο σε ολόκληρο τον κόσμο. Κάθε brand έχει ηλεκτρονική παρουσία στο Instagram και εκατομμύρια ενεργοί χρήστες εκτίθενται σε φρέσκο ​​περιεχόμενο, σε καθημερινή βάση. Δίνεται ιδανική ευκαιρία τόσο στα νέα όσο στα ήδη υπάρχοντά brands να χρησιμοποιούν τα διάφορα διαθέσιμα εργαλεία της πλατφόρμας ώστε να δημιουργούν ελκυστικές και αποτελεσματικές διαφημίσεις.

Διαβάστε Περισσότερα

CSR: Θα είναι το κλειδί για τις μελλοντικές επικοινωνιακές στρατηγικές των brands

CSR (Corporate Social Responsibility) λοιπόν, και θα μου πείτε είναι κάτι καινούριο το CSR ως τακτική στις στρατηγικές επικοινωνίας των επιχειρήσεων; Φυσικά και όχι. Τέτοιες καμπάνιες υπάρχουν χρόνια στο χώρο της επικοινωνίας και πολλά γνωστά brands μας έχουν χαρίσει αξιοθαύμαστα παραδείγματα τέτοιων πρακτικών. Γιατί λοιπόν διαλέγω να γράψω γι’αυτό το θέμα σήμερα;

Διαβάστε Περισσότερα

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

Το Instagram έχει εξελιχθεί από μια βασική υπηρεσία κοινής χρήσης εικόνων σε ένα σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ περιεχομένου και δημιουργίας κοινού. Έχει κατασκευάσει brands και έχει συμβάλει στη δημιουργία των influencers, επιτρέποντας σε απλούς χρήστες να γίνουν self-made stars των κοινωνικών δικτύων.

Διαβάστε Περισσότερα

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

Είναι γεγονός ότι το Digital Marketing στις μέρες μας έχει ραγδαία εξέλιξη, και όλο και περισσότεροι επιχειρηματίες καταφεύγουν σε αυτόν τον τρόπο διαφήμισης. Έχοντας όμως συνηθίσει την παραδοσιακή διαφήμιση, μερικές φορές η μετάβαση και η κατανόηση του Digital Marketing μπορεί να είναι δύσκολη. Αδιαμφισβήτητα, το μάρκετινγκ είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο για κάθε επιχείρηση που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει.

Διαβάστε Περισσότερα

Instagram Stories & Useful Tools

Το Instagram είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μία από τις βασικές επιλογές που σας δίνει το Instagram είναι τα stories.

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

Η βελτίωση του ranking της διαφήμισής σας στα AdWords μπορεί να γίνει χρονοβόρα. Μερικές φορές μπορεί να νιώσετε πως όσο σκληρά και αν δουλεύετε με τα text ads, είναι αδύνατο να φτάσετε την #1 θέση στο ranking.

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Κάθε ώρα και στιγμή τα brands στα Social Media βιώνουν και μια καταστροφή. Μήπως αυτό σημαίνει ότι τα διαχειρίζονται ή κάνουν κάτι λάθος; ‘Η μήπως είναι απλά ένα φαινόμενο που γίνεται ολοένα και πιο συχνό;

Διαβάστε Περισσότερα

Τα σωστά keywords, μπορούν να κάνουν το άρθρο σου να ξεχωρίσει.

Καμία εργασία πλέον στο διαδίκτυο, δε χαρακτηρίζεται από απλότητα. Κάθε αρθρογράφος ενός site, οφείλει να γνωρίζει και άλλες διαδικασίες πέρα από τη συγγραφή. Τα keywords θεωρούνται αναπόσπαστο κομμάτι ενός άρθρου και κανένα site δε μπορεί να επιβιώσει πλέον χωρίς αυτά. Στην πορεία μας προς τη σωστή επιλογή των keywords, υπάρχουν κάποιοι βασικοί πυλώνες.

Διαβάστε Περισσότερα

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr