Instagram Stories & Useful Tools

Το Instagram είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πιο δημοφιλή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μία από τις βασικές επιλογές που σας δίνει το Instagram είναι τα stories.

Τα Instagram Stories είναι ένα feature που επιτρέπει στους χρήστες να δημοσιεύουν φωτογραφίες και βίντεο που εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες. Αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε τα stories μέσα στην στρατηγική μάρκετινγκ σας, θα πρέπει να αρχίσετε να οργανώνετε και να προγραμματίζετε το περιεχόμενο σας.

Παρακάτω θα δούμε πως μπορείτε να εκμεταλλευτείτε αυτό το χαρακτηριστικό των stories προς όφελος της επιχείρησης σας.

1. Η αισθητική του περιεχομένου σας
Το περιεχόμενο το οποίο βάζετε στα stories σας, αλλά και γενικά στο προφίλ σας, θα πρέπει να έχει μια συνοχή. Ακολουθώντας το ίδιο μοτίβο, φτιάχνετε μια ολοκληρωμένη εικόνα στο μυαλό του χρήστη. Το στυλ που θέλετε να ακολουθήσετε, πρέπει να συμβαδίζει με το τόνο και το στυλ της επιχείρησης σας. Για παράδειγμα, αν η επιχείρηση σας βγάζει ένα πιο minimal & sophisticated ύφος, το ίδιο στυλ πρέπει να ακολουθούν και τα stories σας, με ήπια χρώματα και sophisticated ύφος στο λεκτικό. Επιπλέον, είναι σημαντικό να οργανώνετε το περιεχόμενο των stories σας. Πολλές φορές τα stories προσελκύουν περισσότερο traffic από τα posts, οπότε είναι σημαντικό να σκέφτεστε καλά τι ποστάρετε και τι πληροφορίες θέλετε να περάσετε μέσω των stories σας.

2.Tools
Τα Instagram stories σας δίνουν μια πληθώρα επιλογών που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε. Αναφορές ατόμων και εταιρειών, τοποθεσίες, δημοσκοπήσεις, αυτοκόλλητα είναι κάποιες από τις βασικές του επιλογές που είναι απαραίτητο να εξετάσετε και να εκμεταλλευτείτε για να γίνει πιο γνωστή η επιχείρηση σας και να προσελκύσετε περισσότερους χρήστες. 
Μια από τις πιο σημαντικές επιλογές του Instagram, που πολλοί δεν λαμβάνουν υπόψιν τους, είναι τα Highlights. Τα Highlights τα επιλέγετε εσείς. Είναι stories που επιλέγετε να υπάρχουν μόνιμα στο προφίλ σας. Μπορείτε εκεί να περιλαμβάνετε διάφορα Q&A, πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση σας και ερωτήσεις/απορίες των χρηστών για εσάς. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να πληροφορηθούν άμεσα για εσάς και να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το τι προσφέρετε.

3.Swipe Up
Αφορά σε λογαριασμούς με περισσότερους από 10,000 followers. Είναι μια επιλογή που δίνει το Instagram, ώστε μέσω των stories, να μπορείς να μεταβείς απευθείας στο site ή σε κάποιο εξωτερικό Link που θέλει η επιχείρηση σου να επικοινωνήσει, πχ για διαγωνισμούς.

4.Instagram Analytics
Το Instagram, όπως και το Facebook, δίνουν την δυνατότητα να ελέγχεις μέσω στατιστικών στοιχείων τι βοηθάει τον λογαριασμό σου, αλλά και τι διώχνει τους χρήστες σου. Πόσους χρήστες προσέλκυσε το story σας, καθώς και αν αυτό έφερε περισσότερη κίνηση στον λογαριασμό σας ή και στο site σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να ελέγχετε και να προσαρμόζετε το περιεχόμενο σας. Κάνετε αυτό το είδος ανάλυσης για κάθε story που δημοσιεύετε στο Instagram και σύντομα θα αρχίσετε να βλέπετε patterns γύρω από τις προτιμήσεις και τις αντιδράσεις του κοινού σας.

Με την κατάλληλη στρατηγική, μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα Instagram stories προς όφελος σας και να αυξήσετε το traffic και την διαφήμιση της επιχείρησης σας.

 

Δημοσιεύτηκε στο : https://www.suit.gr

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr