• Αρχική
  • Νέα
  • 9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Μερικά απλά βήματα αρκούν για να αυξήσετε τους δυνητικούς Β2Β πελάτες σας και να βελτιώσετε τη χρηστικότητα του website της επιχείρησής σας. Η καταγραφή των δεικτών μέτρησης των αποτελεσμάτων (KPIs) μιας επιχείρησης είναι απαραίτητη διαδικασία για τη χάραξη μιας πετυχημένης online marketing στρατηγικής. Ο δείκτης conversion rate (CVR) καταγράφει τον αριθμό των επαφών μεταξύ της επιχείρησης και των δυνητικών της πελατών. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να βρείτε δέκα τρόπους βελτίωσής του.

Βελτίωση της δομής του website
Ένα καλά δομημένο και εύχρηστο website μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του conversion rate. Για να θεωρηθεί εύχρηστο, θα πρέπει να συμβαδίζει με πρότυπα website και να προσφέρει ευχάριστη πλοήγηση.

Χτίσιμο εμπιστοσύνης
Είναι σημαντικό να παρουσιάζεται η εταιρία ως αξιόπιστη στους εν δυνάμει συνεργάτες της μέσω του website, εφαρμόζοντας ειδικά standards.

 

Βελτιστοποιημένο περιεχόμενο
Τα κείμενα στο website θα πρέπει να είναι αναλυτικά, καθώς τα προϊόντα και οι υπηρεσίες των Β2Β αγορών συχνά απαιτούν επεξήγηση.

Προώθηση της μοναδικής πρότασης πώλησης
Τι είναι αυτό που διαφοροποιεί το προϊόν ή την υπηρεσία της επιχείρησης και την ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό; Πρόκειται για το Unique Selling Proposition, το οποίο θα πρέπει να επικοινωνείται ξεκάθαρα και να είναι ορατό στο website.

Βελτίωση της εμπειρίας περιήγησης
Βασικά ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν προκειμένου να αυξηθούν οι μετατροπές του website σχετίζονται με την ευκολία χρήσης, την εμπειρία των χρηστών και την προστιθέμενη αξία.

Προσφέρετε στο χρήστη αυτό που ψάχνει
Θα πρέπει οι πελάτες να μπορούν να βρουν αυτό που θέλουν στο website εύκολα και γρήγορα. Για το λόγο αυτό προτείνεται το εργαλείο αναζήτησης να τοποθετείται στην πάνω δεξιά γωνία του website.

Social proof
Οι άνθρωποι έχουν την τάση να υιοθετούν τη συμπεριφορά των άλλων. Αυτό μπορεί να εφαρμοστεί και στο website με αναφορές τύπου “Περισσότεροι από 90% αγόρασαν αυτό το προϊόν”, μαρτυρίες ικανοποιημένων πελατών, αναφορά στον αριθμό των ακόλουθων κλπ.

Call to action ενέργειες
Μπορείτε να ζητήσετε από τους πελάτες να προβούν σε συγκεκριμένες ενέργειες, με μηνύματα όπως “Εγγραφείτε στο newsletter μας” στην αρχή και στο τέλος του διαφημιστικού μηνύματος ή πρωτότυπα μηνύματα που παροτρύνουν τη δράση.

Υψηλή ταχύτητα σελίδων
Όσο πιο γρήγορη είναι η φόρτωση του website, τόσο αυξάνεται η πιθανότητα να μετατραπούν οι επισκέπτες σε πελάτες. Πρέπει να διασφαλίζεται ότι η φόρτωση των σελίδων δεν ξεπερνά τα 3 δευτερόλεπτα.

Ευκαιρία επαφής μέσω φόρμας
Τελευταίο αλλά σημαντικό tip, είναι η τοποθέτηση μιας απλής και ορατής φόρμας επικοινωνίας στο website, η οποία μπορεί να συμπληρωθεί εύκολα και γρήγορα. Τα λεγόμενα ghost texts συνιστώνται για διευκόλυνση της διαδικασίας.

Με τα παραπάνω tips θα αυξηθεί άμεσα ο αριθμός των conversions, ωστόσο συνίσταται και πρόσθετες ενέργειες Online Marketing.

Δημοσιεύτηκε στο : https://www.suit.gr

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr