• Αρχική
  • Νέα
  • Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Είναι απόλυτα λογικό αν η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting φαίνεται, εκ πρώτης, μικρή. Αυτό συμβαίνει γιατί ο στόχος και των δύο είναι να επαναφέρουν χρήστες που έχουν επισκεφτεί τη σελίδα του εκάστοτε brand.

Παρόλα αυτά, το είδος των χρηστών που θα στοχευθούν διαφέρει ανάλογα με το στάδιο στο οποίο έχουν εγκαταλείψει τη σελίδα. Ακόμη, βασική διαφοροποίηση μεταξύ remarketing και retargeting είναι οι μέθοδοι που χρησιμοποιούνται.

Remarketing
Το remarketing σχετίζεται με την επαναπροσέγγιση των χρηστών μέσω του email marketing. Αυτά τα emails προτρέπουν τον χρήστη να κάνει μία δράση η οποία θα τον οδηγήσει πίσω στο site απ’ όπου έφυγε. Για παράδειγμα, ένα καλό στάδιο στο οποίο μπορείτε να κάνετε remarketing είναι είτε όταν ένας χρήστης αφήνει κάποια προϊόντα στο καλάθι του, είτε όταν βάζει κάποια προϊόντα στην wish list του.

 


Ουσιαστικά, το remarketing μέσω email λειτουργεί ως υπενθύμιση, του τι άφησε πίσω του ο χρήστης. Μερικές φορές, αυτή η κίνηση είναι η μόνη που χρειάζεται προκειμένου να επιστρέψει ο χρήστης στο site και να ολοκληρώσει τις αγορές του. Εφόσον ο χρήστης έχει δείξει ήδη ενδιαφέρον στο προϊόν ή το brand σας, υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες, να ολοκληρώσει μία αγορά.
Από πλευράς σας, ακόμη μία κίνηση που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, είναι η προσφορά κάποιου εκπτωτικού κουπονιού. Αυτό θα βοηθήσει τον χρήστη να γυρίσει στο site σας και να ολοκληρώσει τις αγορές του. Επιπρόσθετα με την προσφορά σας μπορείτε να θέσετε κάποιο deadline, που θα ωθεί τον χρήστη να χρησιμοποιήσει το κουπόνι του μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Retargeting
Από την άλλη πλευρά, το retargeting είναι η τακτική που χρησιμοποιείται για να στοχεύσει χρήστες που ενδιαφέρθηκαν για το brand σας, είτε μπαίνοντας στη σελίδα σας στο Facebook είτε στο site σας. Μέσω καμπανιών online και display ads μπορείτε να στοχεύσετε τους χρήστες που θέλετε.
Παρόλο που οι δύο αυτές τακτικές είναι διαφορετικές μεταξύ τους έχουν έναν κοινό παρονομαστή. Συγκεκριμένα ξεκινούν από την επίσκεψη του χρήστη, στο site σας, που παρόλα αυτά δεν ολοκληρώνει κάποια αγορά. Αυτό το σημείο είναι πολύ βασικό, αλλά και το μόνο κοινό ανάμεσα στο remarketing και στο retargeting.
Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting είναι εμφανής. Πιο αναλυτικά, στο retargeting μία και μόνο επίσκεψη του χρήστη στο site σας αρκεί για να τον επαναστοχεύσετε. Αντιθέτως, στο remarketing ο χρήστης θα πρέπει να έχει κάνει πρώτα κάποιες πολύ συγκεκριμένες κινήσεις, όπως το να έχει έχει βάλει κάποια προϊόντα στο καλάθι του ή στη λίστα με τα αγαπημένα.

Σχετικά με την απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting, δεν πρέπει να προσπαθείτε να κάνετε και τα δύο μαζί. Τα στάδια και οι ανάγκες τους είναι άκρως διαφορετικές μεταξύ τους ακόμα κι αν ο στόχος είναι το conversion. Το να γνωρίζετε τις διαφορές αλλά και την αξία της κάθε τακτικής, είναι ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή σας.

Δημοσιεύτηκε στο : https://www.suit.gr

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr