Social Media Rules

Οι 10 νόμοι του social media marketing

Το πλεονέκτημα που έχει η δημιουργία περιεχομένου στα social media είναι ότι βοηθάει τις εταιρείες να αυξήσουν το κοινό τους και τους πελάτες τους μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Βέβαια αυτό μπορεί να δημιουργήσει σύγχυση όταν δεν υπάρχει επαρκής πληροφόρηση ή προηγούμενη εμπειρία.

Επομένως, είναι σημαντικό να καταλαβαίνει το άτομο που διαχειρίζεται τα εκάστοτε social media τους βασικούς τους κανόνες. Οι παρακάτω 10 κανόνες θα βοηθήσουν στο να αυξηθεί η ποιότητα στους λογαριασμούς και η εξυπηρέτηση πελατών της επιχείρησή σας.

  1. Να ακούτε προσεκτικά.

Για να καταφέρετε να πετύχετε στο social media marketing ένας βασικός κανόνας είναι να μπορείτε να ακούτε περισσότερο και να μιλάτε λιγότερο. Ακούστε και διαβάστε προσεκτικά το κοινό σας. Μπείτε δηλαδή σε συζητήσεις μαζί τους ώστε να καταλάβετε τι έχουν ανάγκη. Ακόμη θα είναι ευκολότερο να μπείτε στην καθημερινότητά τους καθώς θα μάθετε τον τρόπο που επικοινωνούν.

  1. Να είστε προσηλωμένοι σε αυτό που δημιουργείτε.

Ακόμη ένας κανόνας είναι να δημιουργείτε μια social media στρατηγική που να επικεντρώνεται στο περιεχόμενο του λογαριασμού σας και να δημιουργεί μια δυναμική γύρω από το όνομά της εταιρείας σας.

  1. Να είστε ποιοτικοί.

Η ποιότητα είναι σημαντικότερη από την ποσότητα. Επομένως είναι πιο χρήσιμο και αποτελεσματικό για εσάς να έχετε ποιοτικούς πελάτες. Το κοινό σας δηλαδή να σας στηρίζει και να διαβάζει αυτά που γράφετε όχι μόνο να αυξάνεται ο αριθμός τους.

  1. Να έχετε υπομονή.

Για να πετύχετε τους μελλοντικούς σας στόχους είναι σημαντικό να έχετε υπομονή. Χρειάζεται χρόνος για να καταφέρετε να ξεχωρίσετε.

  1. Να αναμειγνύετε τα social media.

Είναι καλό να μπορείτε να αναρτάτε το υλικό σας σε διάφορα social media ώστε να προσεγγίζετε πιο πολλά άτομα.

  1. Nα μπορείτε να επηρεάσετε.

Θα ήταν καλό να αφιερώσετε λίγο χρόνο για να μπορέσετε να βρείτε κάποιον influencer που να αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σας.

  1. Να μπορείτε να αξιολογήσετε.

Αφιερώστε λιγότερο χρόνο σε συζητήσεις στα social media και περισσότερη σημασία στη δημιουργία περιεχομένου.

  1. Να γίνετε αναγνωρίσιμοι.

Είναι σημαντικό για μια εταιρεία να τη βλέπει το κοινό και να μπορεί να την αναγνωρίσει. Για να το πετύχετε αυτό πρέπει να κρατάτε τους ανθρώπους που επικοινωνούν μαζί σας κοντά σας.

  1. Να μπορείτε να είστε προσβάσιμοι.

Όταν κάνετε μια ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα μετά θα πρέπει να συνεχίζετε να είστε διαθέσιμοι προς το κοινό και τους πελάτες σας. Επίσης θα πρέπει να δώσετε προσοχή καθώς οι καταναλωτές σας δε θα διστάσουν να σας αντικαταστήσουν με άλλη εταιρεία εάν δεν απαντάτε στα online ερωτήματά τους.

  1. Να μην είστε μονόπλευροι.

Με τη λέξη μονόπλευροι εννοούμε να υπάρχει μια αμοιβαιότητα. Πιο συγκεκριμένα, να μην περιορίζεστε στο να ανεβάζετε μόνο δικές σας αναρτήσεις, αλλά να αναπαράγετε και τις αναρτήσεις των άλλων.

Δημοσιεύτηκε στο : https://www.suit.gr

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr