• Αρχική
  • Νέα
  • Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

Πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών

Παρακάτω θα βρείτε χρήσιμες στρατηγικές, που θα σας μάθουν πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών.

Γνωρίζουμε ότι η απόφαση, σχετικά με το τι θα αγοράσει ο καταναλωτής, οφείλεται σε δύο παράγοντες. Ο πρώτος παράγοντας είναι η προτίμηση του καταναλωτή στο brand και ο δεύτερος είναι οι επιπτώσεις της αγοράς. Όταν λοιπόν μιλάμε για την προτίμηση του καταναλωτή εννοούμε ότι είναι πιστός στο brand που ακολουθεί. Επίσης, όταν μιλάμε για τις επιπτώσεις της αγοράς, εννοούμε τις τιμές, τις προωθητικές ενέργειες και τη διαθεσιμότητα.

Κατά τη διάρκεια των διακοπών, η αγορά επηρεάζει τους καταναλωτές σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό σε σύγκριση με την υπόλοιπη χρονιά. Καθώς η αγορά βομβαρδίζεται με προωθητικές ενέργειες οι καταναλωτές έλκονται από βολικές και λαμπερές επιλογές.

Παρόλα αυτά, όμως, η εορταστική περίοδος είναι ίσως η καλύτερη μέσα στη χρονιά, τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τα brands.

1. Όσο πιο νωρίς, τόσο καλύτερα

Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό κλήμα, όπως αυτό των εορτών, τα πιο επιτυχημένα brands ξέρουν πολύ καλά πως να προπορεύονται. Ο τρόπος που καταφέρνουν να προσπερνάνε κάθε άλλο brand, μπορεί να φαίνεται τυχαίος, όμως δεν είναι. Η αιτία της επιτυχίας τους έγκειται στο όλο feeling που αποπνέει, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, το brand τους.

Με γνώμονα το προαναφερθέν, είναι καλό να αναλύσουμε λίγο τι εννοούμε όταν αναφερόμαστε στο «feeling» ενός brand. Πολύ απλά μιλάμε για το αίσθημα που αποπνέει ένα μέσω της ταυτότητάς του. Για παράδειγμα, οι ενέργειές μας, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, μπορεί ν’ αφήνουν μία γεύση ανεμελιάς, οικογένειας, ζεστασιάς κ.α. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να έχουμε ευθύς εξ’ αρχής προβάδισμα στην περίοδο των διακοπών. Αυτό θα συμβεί επειδή οι εορταστικές σας ενέργειες θα έρθουν να ταυτιστούν πολύ πιο εύκολα στις προηγούμενες. Ακόμη, οι πελάτες σας θα σας θεωρούν είδη «πρεσβευτές» του είδους, σε ένα σημείο.

2. Ζεστάνετε τις καρδιές με το Brand σας

Η περίοδος των εορτών είναι εκείνη που οι καταναλωτές ακούνε περισσότερο την καρδιά τους, παρά το μυαλό τους. Ακόμη, οι ξεκάθαρες και άμεσες διαφημίσει ήταν πάντα ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε το engagement σας. Αν συνδέσετε τα δύο αυτά δεδομένα, θα έχετε το πιο δυνατό στοιχείο που θα επιτρέψει στο brand σας να ανταγωνιστεί τις άπειρες ενέργειες των υπολοίπων.


Set of portraits of adorable puppies in Christmas costumes

Παρόλα αυτά, το προβάδισμα δεν είναι εκείνο που θα κάνει το brand σας να εντυπωθεί στο μυαλό του καταναλωτή. Αυτό που κάνει τη διαφορά, τις μέρες των εορτών, είναι το συναίσθημα και δεν υπάρχει τίποτα πιο mood killing από τις πολλές και ψυχρές πληροφορίες στα Ads. Η απλότητα έρχεται να πάρει και πάλι τη θέση της εδώ και μιλά για απλά και άμεσα λεκτικά μεν, δυναμικές και συναισθηματικές εικόνες δε.

3. Φέρτε τον κόσμο κοντά

Σχετικά με το πώς το Brand σας θα κερδίσει τη «μάχη» των εορτών, πρέπει να γνωρίζεται ότι οι παραδόσεις είναι εκείνες που συνδέουν, σε εξαιρετικά μεγάλο βαθμό, τους ανθρώπους μεταξύ τους. Κάπου ανάμεσα στη νοσταλγία των παλιών και στη δημιουργία νέων αναμνήσεων, είναι σίγουρο ότι, με μια καλή ιδέα, μπορείτε να κερδίσετε – και γιατί όχι να συνεχίσετε να κερδίζεται – τη μάχη των εορτών.

Τα brands που συμμετέχουν στις παραδόσεις ή, ακόμα καλύτερα, φτιάχνουν τις δικές τους, ανοίγουν την αυλαία των εορτών χρόνο με τον χρόνο. Κάθε χειμώνας φέρνει ένα καινούριο trend και μαζί του την ευκαιρία να δημιουργήσετε και να μοιραστείτε. Με αυτόν τον τρόπο θα τοποθετήσετε το brand σας ανάμεσα στις πρώτες επιλογές των καταναλωτών κατά την περίοδο των εορτών.

Σύνοψη

Η περίοδος των εορτών μπορεί είτε να απογειώσει το brand σας είτε να το κάνει να χαθεί μέσα στις χιλιάδες ενέργειες άλλων brand. Οπότε, είναι πολύ σημαντικό να προσέχουμε τον τρόπο που τοποθετούμαστε στην αγορά, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Με λίγα λόγια, οι πιο δυνατοί marketers και agencies μπαίνουν στο «πεδίο της μάχης» έχοντας δημιουργήσει όσο περισσότερη επιθυμία γίνεται στους καταναλωτές τους από πριν.

 

Δημοσιεύτηκε στο : https://www.suit.gr

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr