• Αρχική
  • Νέα
  • Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

Τα τελευταία χρόνια η διαρκής άνοδος του digital marketing έχει ωθήσει τις επιχειρήσεις να σχεδιάζουν προσεκτικά την digital marketing στρατηγική τους. Οι περισσότερες επιχειρήσεις ωστόσο κάνουν αρκετά λάθη στον σχεδιασμό της στρατηγικής. Ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη που γίνονται και πως μπορούμε να τα αποφύγουμε;

Η προσμονή των γρήγορων αποτελεσμάτων
Όπως σε όλες τις στρατηγικές marketing δίνουμε λίγο χρόνο μέχρι να δούμε τα πρώτα αποτελέσματα έτσι θα πρέπει να γίνεται και με τις στρατηγικές digital marketing. Δυστυχώς στις στρατηγικές digital marketing οι εταιρείες περιμένουν άμεσα αποτελέσματα καθώς θεωρούν ότι αφού είναι στον ψηφιακό κόσμο που όλα αναπτύσσονται ραγδαία το ίδιο ραγδαία θα φαίνονται και τα αποτελέσματα της στρατηγικής. Έτσι λοιπόν όταν δεν βλέπουν τα αποτελέσματα άμεσα απογοητεύονται και θεωρούν ότι δεν αξίζει να επενδύσουν στην στρατηγική digital marketing. Αυτό είναι λάθος, διότι μπορεί μεν η διάδοση των διαφημίσεων να γίνεται με ταχύτατο ρυθμό, δεν πρέπει όμως να ξεχνάμε ότι αποδέκτες είναι οι άνθρωποι, και οι άνθρωποι πάντα θέλουν τον χρόνο τους για να εμπιστευθούν μια διαφημιστική καμπάνια.

Μη καθορισμός των στόχων
Τις περισσότερες φορές οι επιχειρήσεις δεν θέτουν τους στόχους που θέλουν να πετύχουν με την στρατηγική που σχεδιάζουν. Θέλουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, να αυξήσουν την αλληλεπίδρασή τους με τους χρήστες ή να αυξήσουν τους followers τους; Λίγες εταιρείες μπορούν να απαντήσουν σε αυτά τα ερωτήματα καθώς δεν γνωρίζουν πάντα το τι θέλουν να πετύχουν. Πριν ξεκινήσετε τον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής σας θα πρέπει να γνωρίζετε ποιους στόχους θέλετε να πετύχετε καθώς είναι πιο εύκολο να βρείτε την στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσετε και κατά συνέπεια να πετύχετε στους στόχους που έχετε θέσει.

Μη στόχευση του κοινού
Ένα άλλο σημαντικό λάθος είναι η μη στόχευση του κοινού. Οι εταιρείες συνήθως δημοσιεύουν περιεχόμενο στην σελίδα τους χωρίς να γνωρίζουν σε ποιους απευθύνονται. Σε κάθε πλατφόρμα στην οποία διατηρείτε λογαριασμό υπάρχουν αρκετά στατιστικά στοιχεία (analytics) για το φύλο, την ηλικία και την καταγωγή των ανθρώπων που σας ακολουθούν. Επιπλέον μπορείτε να ελέγξετε την πορεία της ιστοσελίδας σας με την βοήθεια πολλών analytic tools που κυκλοφορούν στην αγορά είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή. Καλό είναι να γνωρίζετε το κοινό που σας παρακολουθεί προκειμένου να δημοσιεύετε περιεχόμενο που θα απευθύνεται στοχευμένα στο κοινό σας, έτσι ώστε να βρίσκουν ενδιαφέρουσες τις δημοσιεύσεις σας και να αυξήσετε με αυτόν τον τρόπο την απήχηση σας.

Μη κατανόηση των στατιστικών στοιχείων(analytics)
Όπως ανέφερα και παραπάνω υπάρχουν πολλά στατιστικά στοιχεία τα οποία μπορείτε να συμβουλευτείτε για να δείτε την πορεία των δημοσιεύσεων σας στις πλατφόρμες των social media αλλά και την απήχηση που έχει η ιστοσελίδα σας. Το λάθος σε αυτή την περίπτωση είναι το γεγονός ότι οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν το πως να ερμηνεύσουν αυτά τα στατιστικά στοιχεία. Το πιο σωστό είναι αφού γνωρίζετε ποιοι είναι οι στόχοι σας να ψάξετε να βρείτε ποια στατιστικά στοιχεία σχετίζονται άμεσα με αυτούς και να δείτε τι αποτελέσματα έχουν φέρει μέχρι στιγμής και αν πρέπει ή όχι να συνεχίσετε με αυτή την στρατηγική

Δημοσιεύτηκε στο : https://www.suit.gr

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr