To ανθρώπινο δυναμικό και το μέλλον του εργασιακού περιβάλλοντος

Το ανθρώπινο κεφάλαιο µπαίνει ψηλά στην ατζέντα των επικεφαλής των επιχειρήσεων και η πίεση για επενδύσεις σε αυτόν τον τοµέα θα µεγαλώνει όσο αναπτύσσεται η τεχνολογία και όσο αυξάνεται η όρεξη των επενδυτών για ευκαιρίες, οι οποίες συνδυάζονται µε τον αντίκτυπο που δηµιουργούν σε θέµατα περιβαλλοντικά, κοινωνικά και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG).

Διαβάστε Περισσότερα

Στα 3,5 δισ. η αξία των ελληνικών startups

Παρότι η αποτίμηση της αξίας των ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων κινούνταν μόλις πριν από κάποια χρόνια σε σχεδόν μηδενικά επίπεδα, η αλματώδης ανάπτυξή τους έχει φθάσει να γεννά μία εγχώρια βιομηχανία νέων τεχνολογικών εταιρειών αρκετών δισ. ευρώ. Εξαγορές, υψηλές χρηματοδοτήσεις, συμμετοχή μεγάλων διεθνών επενδυτών στο μετοχικό κεφάλαιο: πρόκειται ίσως για επενδυτικές κινήσεις, τις οποίες η εγχώρια βιομηχανία των startups δεν συναντούσε πολύ συχνά πριν από 8-10 χρόνια.

Διαβάστε Περισσότερα

Influencer Marketing

Influencer Marketing: βασικός παράγοντας για το boost του brand σου

Μπορεί να χαλάρωσες και να ξεκουράστηκες στις καλοκαιρινές σου διακοπές, ωστόσο τώρα επιστρέφεις στη βάση σου και το brand σου αναζητά νέα tips για να απογειωθεί στον digital κόσμο! Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για επιστροφή και ανανέωση από το να μάθεις πως μπορείς να κάνεις το influencer marketing σύμμαχό σου!

Διαβάστε Περισσότερα

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Μερικά απλά βήματα αρκούν για να αυξήσετε τους δυνητικούς Β2Β πελάτες σας και να βελτιώσετε τη χρηστικότητα του website της επιχείρησής σας. Η καταγραφή των δεικτών μέτρησης των αποτελεσμάτων (KPIs) μιας επιχείρησης είναι απαραίτητη διαδικασία για τη χάραξη μιας πετυχημένης online marketing στρατηγικής. Ο δείκτης conversion rate (CVR) καταγράφει τον αριθμό των επαφών μεταξύ της επιχείρησης και των δυνητικών της πελατών. Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να βρείτε δέκα τρόπους βελτίωσής του.

Διαβάστε Περισσότερα

Βελτιστοποίηση των landing pages

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείτε να αντιμετωπίσει ένας marketer είναι η βελτιστοποίηση των landing pages. Η αλήθεια είναι ότι υπάρχουν πολλές πιθανότητες να μην δημιουργήσετε από την πρώτη φορά την καλύτερη εκδοχή μίας landing page. Παρόλα αυτά, τα βήματα που ακολουθούν μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν ως manual για τη δημιουργία μίας καλύτερης landing page.

Διαβάστε Περισσότερα

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

Καθώς οι κύκλοι ειδήσεων γίνονται ολοένα και συντομότεροι με τους καταναλωτές να εκτίθενται συχνά σε cluttered περιεχόμενο, η χρήση Real-time Marketing στην επιχειρηματική σας στρατηγική αποτελεί αδιαμφισβήτητα έναν από τους καλύτερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον του κοινού σας στο brand σας.

Διαβάστε Περισσότερα

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media

Όπως υπάρχει το εξωτερικό marketing που απευθύνεται σε πελάτες και στην προσπάθεια προσέγγισής τους, έτσι υπάρχει και το εσωτερικό marketing που απευθύνεται στους εργαζόμενους.

Διαβάστε Περισσότερα

Επιτυχημένο Instagram Marketing

Όσοι εμπλέκονται με τον χώρο της προώθησης, ψάχνουν καιρό τώρα τις καλύτερες πρακτικές για ένα επιτυχημένο Instagram Marketing. Είναι απόλυτα λογικό αυτό, αν σκεφτεί κανείς ότι το Instagram έχει ήδη δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Διαβάστε Περισσότερα

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας?

Σήμερα, οι παραβιάσεις της ασφάλειας κυριαρχούν σε όλα τα media headlines θέτοντας σε κίνδυνο πολλές επιχειρήσεις. Λόγω της αύξησης των σύνθετων ζητημάτων ασφαλείας, οι κακόβουλες επιθέσεις εξελίσσονται κάθε μέρα με πιο εξελιγμένες μορφές και οι επιχειρήσεις πρέπει να διαμορφώσουν ένα πλάνο ασφαλείας για την αντιμετώπιση των εν λόγω καταστάσεων.

Διαβάστε Περισσότερα

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Είναι απόλυτα λογικό αν η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting φαίνεται, εκ πρώτης, μικρή. Αυτό συμβαίνει γιατί ο στόχος και των δύο είναι να επαναφέρουν χρήστες που έχουν επισκεφτεί τη σελίδα του εκάστοτε brand.

Διαβάστε Περισσότερα

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

«Μήπως η επιχείρησή μου χρειάζεται νέα ιστοσελίδα; Πιστεύεις ότι ένας λογαριασμός στο Instagram θα βοηθούσε;» Αν απευθύνεις συχνά στους άλλους τις παραπάνω ερωτήσεις, ίσως ήρθε η ώρα να απαντήσεις κι εσύ σε μία συγκεκριμένη που θα μπορούσε μάλιστα να επανακαθορίσει τον βασικό στρατηγικό άξονα της επιχείρησής σου… «Μήπως θα έπρεπε να δημιουργήσεις μία digital branding στρατηγική για να αποκτήσεις μία online παρουσία που θα έχει συνοχή και θα δημιουργεί αξία στους πελάτες σου, δυνητικούς και υπάρχοντες;»

Διαβάστε Περισσότερα

Οδηγίες για τον κορονωϊό στους χώρους εργασίας

Με γνώμονα την προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ευπαθών ομάδων, των πολιτών αλλά και των επισκεπτών και τουριστών της Αττικής απέναντι στον κορωνοϊό, ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης ζήτησε να τηρείται με σχολαστικότητα και μεθοδικότητα η εφαρμογή των μέτρων προστασίας στους εργασιακούς χώρους και τις υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, ιδιαίτερα δε στους χώρους των υπηρεσιών της Περιφέρειας που εξυπηρετούνται οι πολίτες.Στο πλαίσιο αυτό η Περιφέρεια Αττικής δημοσίευσε οδηγίες για την αποφυγή διασποράς του COVID-19 στους χώρους εργασίας.

Διαβάστε Περισσότερα

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Γνωρίζοντας τα tips για μία επιτυχημένη digital καμπάνια, ακόμα και μία νεοσύστατη επιχείρηση μπορεί να μπει με επιτυχία στον κόσμο του digital. Άλλωστε, η online παρουσία μιας επιχείρησης είναι, πλέον, αναπόσπαστο κομμάτι της βιωσιμότητάς της.

Διαβάστε Περισσότερα

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr