Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

Συχνά όταν δημιουργείτε περιεχόμενο για ιστοσελίδες και emails ή απλώς αποφασίζετε για το κατάλληλο Call-To-Action, είναι εύκολο να ενδώσετε στον πειρασμό να επιλέξετε με βάση το ένστικτο. Παρόλα αυτά, η προσέγγιση αυτή μπορεί εύκολα να σας παραπλανήσει.

Διαβάστε Περισσότερα

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

Είναι γεγονός ότι στο Instagram είναι ενεργοί 1 δισεκατομμύριο χρήστες. Ο τεράστιος αυτός αριθμός χρηστών είναι βέβαιο ότι σε ένα μεγάλο βαθμό μπορεί να ανταποκριθεί στις διαφημίσεις του Instagram και να υπάρχει χώρος για πολλούς διαφημιζόμενους. Από την άλλη πλευρά όμως, η υπερπληθώρα των διαφημίσεων σε συνδυασμό με την λάθος προσέγγιση μπορούν να κοστίσουν πολλά στους διαφημιζόμενους, χωρίς τα ανάλογα αποτελέσματα. Παρακάτω θα αναλύσουμε τις 3 περιπτώσεις λάθος και θα βγάλουμε τα συμπεράσματά μας.

Διαβάστε Περισσότερα

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate
Η επισκεψιμότητα του website μας είναι ο κυριότερος στόχος κάθε επιχείρησης κι αν επιτυγχάνεται είναι πολύ καλό. Αν όμως έχουμε μεγάλη επισκεψιμότητα δίχως πωλήσεις είναι σχεδόν ανούσια. Σ΄αυτό το άρθρο θα αναφερθούμε επιγραμματικά σε στρατηγικές οι οποίες έχουν ως απώτερο στόχο την ολοκλήρωση μιας ενέργειας όπως αγορά, συμπλήρωση φόρμας ή συμπλήρωση της διεύθυνσης email τα οποία θεωρούνται conversions.

Διαβάστε Περισσότερα

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Το γράψιμο αποτελεί μία τέχνη και ταυτόχρονα τεχνική, η οποία απαιτεί αφοσίωση και υπομονή για να σας μετατρέψει σε εξαιρετικούς copywriters. Αν και στην Ελλάδα ο όρος είναι σχετικά άγνωστος, στο εξωτερικό εδώ και αρκετές δεκαετίες αποτελεί την κινητήρια δύναμη πίσω από κάθε πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια.

Διαβάστε Περισσότερα

Καλύτερο λιμάνι κρουαζιέρας στην Ανατολική Μεσόγειο ο ΟΛΠ

Το βραβείο του καλύτερου λιμένος κρουαζιέρας για την περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου απέσπασε το λιμάνι του Πειραιά από την MedCruise σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στη Γένοβα.

Διαβάστε Περισσότερα

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

Οι πιο επιτυχημένες επιχειρήσεις, ανεξάρτητα από την χώρο που δραστηριοποιούνται ή το μέγεθός τους, διαθέτουν ένα κοινό στοιχείο. Τον άριστο τρόπο που γεφυρώνουν το κενό ανάμεσα τις προσδοκίες του πελάτη και τις εμπειρίες που παρέχουν, ώστε να προσφέρουν ικανοποίηση και να δημιουργήσουν σχέσεις αμοιβαίου σεβασμού και αξίας.Παρά το γεγονός αυτό, και παρά τις ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν καταφέρνουν να παράγουν υψηλής ποιότητας εμπειρίες πελατών (Customer Experiences). Παρουσιάζονται εδώ τα τέσσερα βασικά κοινά χαρακτηριστικά των οργανισμών που διαπρέπουν στον τομέα αυτό.

Διαβάστε Περισσότερα

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

Το Facebook είναι η επιλογή πολλών επιχειρηματιών και Startup εταιρειών που ξεκινούν το online ταξίδι τους στην επιχείρηση. Καθώς το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στον πλανήτη, πολλοί άνθρωποι το ονομάζουν “Home”. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να δημιουργήσετε νέους πελάτες και followers.

Διαβάστε Περισσότερα

Επενδύστε στις Mobile Στιγμές

Αν κοιτάξετε γύρω σας σε μια καφετέρια, θα παρατηρήσετε πιθανότατα πως σχεδόν όλοι είναι απασχολημένοι, κάνοντας κάτι online. Μπορεί να δουλεύουν, να μελετούν, να ελέγχουν απλά τα email τους ή ακόμα και να ερευνούν την επόμενη αγορά τους. Η αλήθεια είναι πως δεν μπορείτε να γνωρίζετε, γιατί οι πιθανότητες είναι ουσιαστικά άπειρες.Για τους marketers, αυτό σημαίνει πως πρέπει να είμαστε έτοιμοι να παρέχουμε σχετικές εμπειρίες οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή και με οποιοδήποτε τρόπο οι χρήστες αποφασίσουν να αλληλεπιδράσουν.

Διαβάστε Περισσότερα

6 e-commerce website tips!

Ο σχεδιασμός των προϊόντων και η διάθεσή τους μέσω e-commerce, δεν αποτελεί μέθοδο απόκτησης καλής εμπειρίας των πελατών, αλλά ούτε και προσέλκυσης περισσοτέρων αγοραστών. 

Διαβάστε Περισσότερα

Τα 9 βήματα της χαρτογράφησης του Customer Experience (CX)

Ένας Customer Experience (CX) χάρτης, μπορεί να δημιουργηθεί προβλέποντας τις αντίστοιχες συμπεριφορές, διαφορετικών προσώπων, με βάση τα δεδομένα που συλλέγονται από την ερεύνα, στα διάφορα κανάλια και σημεία επαφής. Αυτά τα κανάλια καθορίζονται από τις αναδυόμενες ιδέες που προκύπτουν μέσα από την ολοκληρωμένη και γρήγορη ομαδική εργασία. Το άρθρο, θα αναλύσει την διαδικασία χαρτογράφησης και διαδρομής του Customer Experience (CX), σε 9 βήματα, χρησιμοποιώντας βασικές έννοιες. Ενώ οι σχέσεις των πελατών με ένα εμπορικό σήμα, ή οι σχέσεις με συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες χαρτογραφούνται, είναι πρώτα απαραίτητο να γίνουν κατανοητά τα ορόσημα του Customer Experience (CX), δηλαδή να προσδιοριστούν κάποιες συγκεκριμένες σταθερές.
Αυτά τα ορόσημα μπορούν να κλιμακωθούν για την κάλυψη διαφόρων αναγκών, αλλά οποιοσδήποτε και κάθε χάρτης πορείας Customer Experience (CX), πρέπει να περιλαμβάνει 5 κριτήρια αξιολόγησης ως βάση.

Διαβάστε Περισσότερα

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr