Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επηρεάζει το digital marketing;

Διανύουμε μία εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη (artificial intelligence) και τα εργαλεία της είναι βασικός παράγοντας του Digital Marketing. Από την πιο μικρή έως την πιο μεγάλη επιχείρηση χρησιμοποιούν τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης για να διανθίσουν και να βελτιώσουν την αγορά.

Διαβάστε Περισσότερα

Η χρησιμότητα ενός Microsite


Για αρχή θα ήταν καλό να αποσαφηνιστεί η έννοια του Microsite. Με έναν σύντομο ορισμό θα μπορούσαμε να πούμε ότι πρόκειται για ένα ξεχωριστό, από την αρχική σελίδα της επιχείρησης, site. Το λεγόμενο αυτό microsite μπορεί είτε να έχει δικό του domain, είτε να εξαρτάται από την αρχική σελίδα, ως subdomain. Αυτό το μικρότερο site μπορεί να χρησιμεύσει καλύπτοντας ένα φάσμα αναγκών της εταιρίας. Ταυτόχρονα, έχει να επιφέρει εύρος θετικών αποτελεσμάτων.

Διαβάστε Περισσότερα

FEDHATTA: Ο συνεδριακός τουρισμός έχει πεδίο δόξης λαμπρό στην Ελλάδα, αρκεί να θέσουμε σωστές βάσεις

*Γράφει η κ. Ειρήνη Τόλη, Αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας και πρόεδρος του HAPCOΟι τάσεις διαφαίνονται αυξητικές και για την επόμενη διετία 2020-2022, καθώς η Ελλάδα έχει πια καθιερωθεί ως ιδανικός προορισμός στον διεθνή τουριστικό και συνεδριακό χάρτη.

Διαβάστε Περισσότερα

4 Συμβουλές για να ενισχύσεις τα Social Media

Social Media 

Σε ενδιαφέρει το digital marketing και θέλεις να ενισχύσεις το Engagement των social media σου; Τρέχεις την δική σου επιχείρηση ή ειδικεύεσαι στο να ενισχύεις τις επιχειρήσεις των άλλων; Δες μερικούς τρόπους σχετικά με το πως μπορείς να παραμείνεις μπροστά και να αξιοποιήσεις στο έπακρο τους λογαριασμούς σου στις διάφορες πλατφόρμες των social media.

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς το ίντερνετ αλλάζει κυριολεκτικά τη δομή και τη λειτουργία του εγκεφάλου μας

Μια νέα εξελικτική εποχή υποπτεύονται οι επιστήμονες πως εγκαινιάστηκε για το ανθρώπινο είδος από τη στιγμή που μια σειρά από ανθρώπινες ανάγκες, όπως η επικοινωνία και η αναζήτηση συντρόφου, επιτελούνται στον ηλεκτρονικό κόσμο.

Διαβάστε Περισσότερα

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

Facebook Posts

Η λειτουργία του business Facebook account σας θα πρέπει να διαφέρει από τον προσωπικό σας λογαριασμό ως προς το περιεχόμενο του. Όταν πρόκειται μάλιστα για την διαφήμιση του προϊόντος σας, οι αναρτήσεις των posts σας στο Facebook θα πρέπει να γίνεται με βάση το μηνιαίο πλάνο που έχετε δημιουργήσει.

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς να κερδίσεις την προσοχή του κοινού σου σε 8 δευτερόλεπτα

 

Είναι γεγονός ότι οι περισσότεροι ψηφιακοί καταναλωτές του 21ου αιώνα επεξεργάζονται την πληροφορία πολύ γρήγορα και αποφασίζουν αν ένα θέμα τους ενδιαφέρει και θα το διαβάσουν ή αν δεν τους ενδιαφέρει και θα προχωρήσουν στο επόμενο. Το χρονικό διάστημα αυτής της επεξεργασίας της πληροφορίας είναι 8 δευτερόλεπτα, σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποίησε η Microsoft.

Διαβάστε Περισσότερα

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

Content & Martech

Πολλοί μπορεί να μην ξέρουν τι είναι το content marketing και τι το MarTech (marketing technology). Αν όμως προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε αυτές τις έννοιες μέσα από την τυπική οργανωτική δομή του marketing, τότε θα καταλήξουμε ότι δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.

Διαβάστε Περισσότερα

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

Facebook Metrics 

Εάν ένας τρόπος διαφήμισης της εταιρείας σας είναι μέσω Facebook, θα πρέπει να παρακολουθείτε την δραστηριότητα της Facebook page σας. Για το λόγο αυτό, υπάρχουν τα Facebook Metrics! Σας βοηθούν να αντλείτε πληροφορίες, τις οποίες θα πρέπει να επεξεργάζεστε και να αναλύετε για να πετύχετε τους στόχους σας.

Διαβάστε Περισσότερα

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

Τι είναι το Influencer Marketing

Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, το Inlfuencer Marketing, είναι το Marketing που αποσκοπεί στην προσέλκυση μεγαλύτερου αγοραστικού κοινού που έχει δημιουργήσει ένας Influencer. Ένας Influencer είναι στην ουσία κάποιος που έχει την “δύναμη” να επηρεάζει τις αποφάσεις άλλων για την αγορά προϊόντων/υπηρεσιών.

Διαβάστε Περισσότερα

Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

Σε μια εποχή που το digital marketing αναπτύσσεται ραγδαία, κάθε επιχείρηση επιδιώκει να βρει νέους τρόπους και μεθόδους να προβάλλει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και να μπορέσει να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό.

Διαβάστε Περισσότερα

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο χρόνο το Instagram έχει γεμίσει με πολλούς και διάφορους λογαριασμούς memes. Είναι, επίσης, γεγονός ότι πολλά brands έχουν αντιληφθεί τον θετικό αντίκτυπο που έχουν στους χρήστες και τα χρησιμοποιούν ολοένα και περισσότερο για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον τους και να αυξήσουν το engagement.

Διαβάστε Περισσότερα

Για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλούμε καλέστε 210 46 17 999 ή στείλτε μας email στο info@serviced-office.gr